This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zwaarden scheren naar buiten bij halve wind
(12-04-2021, 9:56)Berghout-2 schreef:
(12-04-2021, 8:49)woutervt schreef: ........
Daarnaast heb ik vaak tijdens het gebruik van het zwaard een fender tussen het boeisel en het zwaard geduwd zodat het zwaard niet de verkeerde kant op kan kantelen. Dit zou permanent opgelost kunnen worden met een blokje hout achter de zwaardbout.

Ja, dat schreef ik op 2 april vorig jaar al Angel 
Wim.

Ja haha, blijkbaar was de oplossing al snel boven tafel. Ik zal het meegeven aan de volgende eigenaar. Het bootje is recent verkocht.
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: Zwaarden scheren naar buiten bij halve wind - door woutervt - 12-04-2021, 10:03

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)