This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brielse Meer verboden indien langer dan twintig meter
Ik zou graag eens naar Brielle willen varen maar bij de ingang van het Brielse Meer aan de Voornse Sluis staat een bord verboden toegang langer dan 20 meter. Mijn schip is 20,4 meter. Kan ik dat afronden naar 20 en met een gerust hart het Brielse Meer opvaren?
Antwoord
(19-07-2019, 20:14)SchipperCo schreef: Ik zou graag eens naar Brielle willen varen maar bij de ingang van het Brielse Meer aan de Voornse Sluis staat een bord verboden toegang langer dan 20 meter. Mijn schip is 20,4 meter. Kan ik dat afronden naar 20 en met een gerust hart het Brielse Meer opvaren?

Je verwacht hier toch geen serieus antwoord op, hoop ik?

Wim.
Genoeg is meer dan veel
Antwoord
Ik sta nu aan het Brielse Meer naast een schip van 23,14 meter. Afgerond 20 meter denk ik. Of met ontheffing, dat zou ook kunnen: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rambonnet_(schip,_1894)
Antwoord
https://www.wshd.nl/common/vrije-tijd/brielse-meer.html

Je zou idd een ontheffing moeten hebben. Wij gaan er met Scouting ook wel naar toe en nog nooit een ontheffing aangevraagd, maar we liggen dan meestal wel bij 1 van de Scouting Havens, dat mag misschien wel. Vragen of je naast de Rambonet of Alewijn mag liggen, dan komt het vast goed Smile

Kan nog wel even aan een bekende vragen hoe of wat, die woont in Brielle en spreek ik morgen
Antwoord
(22-07-2019, 22:30)doc_nl schreef: https://www.wshd.nl/common/vrije-tijd/brielse-meer.html

Je zou idd een ontheffing moeten hebben. Wij gaan er met Scouting ook wel naar toe en nog nooit een ontheffing aangevraagd, maar we liggen dan meestal wel bij 1 van de Scouting Havens, dat mag misschien wel. Vragen of je naast de Rambonet of Alewijn mag liggen, dan komt het vast goed Smile

Kan nog wel even aan een bekende vragen hoe of wat, die woont in Brielle en spreek ik morgen
Ik ben benieuwd. Inmiddels heb ik bij Staatsbosbeheer een ontheffing aangevraagd. Maar of het wordt toegekend en op tijd binnen is ...
Antwoord
Nog even gevraagd aan de bekende, maar zij kende het niet, dus heeft ze ook weer wat geleerd Smile

Ben wel benieuwd. Voor de Biesbosch gelden trouwens ook dat soort regels als je langer bent dan 20m
Antwoord
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het meemaken komend weekeinde.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)