Ik heb de gloeispiraal op het dashboard vervangen. Nu heb ik ook even naar het contact slot gekeken. 1 kabel zag er niet meer goed uit en die heb ik ook vervangen. Maar ik vroeg me af waarvoor alles is. Ik zie 5 aansluitpunten. 1 wordt bij mij niet gebruikt.
De andere vier (er staan getallen bij de aansluitingen..ik weet ze niet meer uit mn hoofd..iets met 15 en 30 oid...) met veel moeite ben ik alle kabels gaan volgen..dat viel nog niet mee..kabels veranderen een aantal keren van kleur..en zitten samen gebundeld..maar uiteindelijk ben ik hier op uit gekomen:
- kabel naar start relais motor en vervolgens naar de + accu (Deze kabel zag er aan het begin (contactslot kant) niet meer goed uit, half gesmolten)
- kabel naar gloeier op dashboard en vervolgens naar gloeiers op motorblok
- nog een kabel naar het start relais (deze is dunner dan de eerste)
- 2 x kabel op het zelfde aansluit punt: volt meter, motor temperatuur (beide op het dashbord)
De andere vier (er staan getallen bij de aansluitingen..ik weet ze niet meer uit mn hoofd..iets met 15 en 30 oid...) met veel moeite ben ik alle kabels gaan volgen..dat viel nog niet mee..kabels veranderen een aantal keren van kleur..en zitten samen gebundeld..maar uiteindelijk ben ik hier op uit gekomen:
- kabel naar start relais motor en vervolgens naar de + accu (Deze kabel zag er aan het begin (contactslot kant) niet meer goed uit, half gesmolten)
- kabel naar gloeier op dashboard en vervolgens naar gloeiers op motorblok
- nog een kabel naar het start relais (deze is dunner dan de eerste)
- 2 x kabel op het zelfde aansluit punt: volt meter, motor temperatuur (beide op het dashbord)