This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wel of geen vetkoord aanwezig?
Hallo allemaal, 

wij zijn bezig met het opknappen van een Zeeschouw uit 1968. Er staat een Sabb G motor in het scheepje. (1 Clinder 10pk) met een verstelbare schroef. 

Wie weet of er een vetkoord aanwezig is daar waar de schroefas door de huid gaat? Er is overigens een vetpers aangesloten op dit deel. 

Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen. 

Ben en Frits
Antwoord
Welkom, weer een zeeschouw  Smile

Zonder foto's kan op die vraag geen antwoord gegeven worden. En als je toch bezig bent met foto's, heb je ook foto's van de schouw? Dat vinden we machtig interessant.

De tweede grondwet naast goed zeemanschap is:
"Memme's wetterwille is silerswet!"

Zeeschouw Jedysa
Antwoord
Welkom,

Ja foto’s zijn we dol op.
Ook als het om technische vragen gaat.

Huitema Zeeschouw 9m
9m Huitema Aphrodite
Antwoord
(29-04-2020, 21:45)Pylk schreef: Welkom, weer een zeeschouw  Smile

Zonder foto's kan op die vraag geen antwoord gegeven worden. En als je toch bezig bent met foto's, heb je ook foto's van de schouw? Dat vinden we machtig interessant.

Ik zal proberen dit weekend wat foto's te maken. Wel zo leuk en duidelijk idd.
Antwoord
(01-05-2020, 20:20)BenEnFrits schreef:

Foto's zijn gemaakt.  Ik krijg ze allen niet goed toegevoegd. De foto's worden op één of andere manier bijgesneden zodra ik ze upload. Dit is natuurlijk niet wat ik wil. 
Hebben jullie tips om de foto's te uploaden?
Antwoord
(05-05-2020, 16:57)BenEnFrits schreef:
(01-05-2020, 20:20)BenEnFrits schreef:

Foto's zijn gemaakt.  Ik krijg ze allen niet goed toegevoegd. De foto's worden op één of andere manier bijgesneden zodra ik ze upload. Dit is natuurlijk niet wat ik wil. 
Hebben jullie tips om de foto's te uploaden?

Misschien helpt dit
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?s...source=app

Huitema Zeeschouw 9m
9m Huitema Aphrodite
Antwoord
Ik kreeg foto's van Ben:

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)