This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Behandeling kaal houten roer
He mensen,

Ik heb het roer van onze Staverse kaal gehaald, maar nu is de vraag wat hadden ze in 1976 erop gesmeerd.
Lak op het bovenwater deel dat snap ik nog, maar wat doen we er onder water op??
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Mocht het epoxy zijn waar ik mijn twijfels over heb ivm de gaten voor de vingerlingen waar dan onverhoopt toch water door komt valt dat volgens mij al af.

Vriendelijke groet Frank
Antwoord
Hoi Frank,

Welkom hier.  Ik heb even op het forum gezocht en kwam deze post tegen. Maar wacht vooral op advies van mensen die er veel meer verstand van hebben dan ik. 
Groet,
Fred
Antwoord
Welkom! Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)