Dit forum gebruikt cookies.
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw inloggegevens op te slaan als u bent geregistreerd, en uw laatste bezoek als u nog niet geregistreerd bent. Cookies zijn kleine tekstdocumenten die op uw computer worden opgeslagen; de cookies die door dit forum worden geplaatst, kunnen alleen op deze website worden gebruikt en vormen geen beveiligingsrisico. Cookies op dit forum houden ook bij welke specifieke onderwerpen u hebt gelezen en wanneer u ze voor het laatst hebt gelezen. Bevestig of u deze cookies accepteert of weigert.

Er wordt een cookie in uw browser opgeslagen, ongeacht uw keuze, om te voorkomen dat u deze vraag opnieuw krijgt. U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment wijzigen via de link in de voettekst.

Peiling: Vrouwelijke leden van een platbodemgezin klussen mee.
U heeft geen rechten om te stemmen in deze poll.
Nee, het is zijn hobby
0%
0 0%
Nee, ik klus thuis: hij doet door die boot thuis niets meer
5.00%
1 5.00%
Ja, alleen schilderwerk
5.00%
1 5.00%
Ja, schilderen en andere klussen
55.00%
11 55.00%
Hoezo, mijn man klust met mij mee.
20.00%
4 20.00%
Dochters klussen ook wel hoor!
15.00%
3 15.00%
Totaal aantal stemmen: 20 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klussende dames
Rainbow 
Als er een platbodem in het gezin voorkomt, klussen de vrouwelijke gezinsleden vrolijk mee.

edit:Twee van mijn dochters en een zoon klussen regelmatig mee. Mijn innig geliefde neemt de verfkwast ook ter hand.
edit 2:Waarom kan ik dat foutje in de poll niet verbeteren?

De tweede grondwet naast goed zeemanschap is:
"Memme's wetterwille is silerswet!"

Zeeschouw Jedysa
Antwoord
Kom, hijs de boeg en gijp de kiel
Fok de kluiver en aan het wiel
Oh, strijk het zwaard en reef de mast
Houd de wind aan bakboord vast...

www.zeeschouwostara.nl
www.facebook.com/zeeschouwostara
Antwoord
(07-06-2013, 14:39)Ferry schreef: #kuch
Haha, inclusief 'mannen' T-shirt. Big Grin

Mijn vriendin wil heel graag helpen, is ook niet bang om vies te worden, echter zij kan helaas fysiek niet zo veel ivm het feit dat ze een chronische aandoening heeft. Ook al zou ze in de weg willen lopen met een stofzuiger, kan ze dat niet eens. Gelukkig gaat het de laatste tijd erg de goede kant op, dus wie weet.
Antwoord
Tja, wat moet ik daar nou van zeggen. De platbodem is van de dame in huis. Ik moet werken om mee te mogen Big Grin
Antwoord
Angel Ik zal maar niet uitweiden over Bolster's enthousiasme ten aanzien van 'klussen'. Zijn gebruikelijke benaming ervoor begint ook met een K Confused

Ik ben zelf ook niet zo handig, maar probeer wel gewoon heel veel uit en dan zien we wel waar t schip strandt (erg foute uitdrukking in dit verband). Ik heb gewoon wat meer geduld en minder temperament wanneer het mis gaat.
Het gevolg van het willen hebben van een platbodem he Cool Dát was dan weer zijn idee.

Fysiek red ik ook niet alles (meer), wat dat betreft hadden we onze Friendship beter kunnen houden, of een andere tupperware bak kunnen aanschaffen. Daar heb je veel minder omkijken naar en alles gaat nét wat makkelijker en veelal van uit de kuip. Maar dat droogvallen..... en de ruimte op een schouw. Ik ben nog steeds heel blij met onze Bolster. Het geklus en af en toe wat gemopper om me heen .... het hoort erbij
Antwoord
(07-06-2013, 14:39)Ferry schreef: #kuch

Haha, dat shirt had ik aangetrokken in de veronderstelling dat het niet zo warm zou worden dat ik mijn trui uit moest doen Big Grin

Normaal met de zalmschouw bleef het klussen beperkt tot schuren en schilderen. Met onze opknapper van een zeeschouw hebben we allebei flink moeten aanpakken, dus kon ik niet ontkomen aan de grote apparaten Wink

Ook al heb ik soms echt geen zin in klussen, het geeft me achteraf altijd wel het gevoel van de Hornbach reclames (zoals ik eerder al zei). Dat je iets met je eigen handen hebt gemaakt. Dat je zelf je band kunt plakken, onafhankelijkheid.

Ik scheurde mijn nagel tijdens het klussen. Jammer, maar die groeit vanzelf wel weer aan Tongue
Antwoord
We klussen allebei... mijn vriend vooral de dingen van hout, en ik het lassen. Ik vaar al 12 jaar op westlanders, hij is er net een jaartje bekend mee.
Nu sinds mei ons eigen schuitje dus we leren er allebei heel veel van Smile
Antwoord
deze is gebowd door een dame : http://www.vliehout.nl/tara.htm , van begin tot eind...met ondersteuning en advies natuurlijk
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)