Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samenwerking / Overname forum VSRP/SKVR
Al een tijdje was ik op zoek naar een geschikte partij om het voortbestaan van dit forum te borgen. Een geschikte kandidaat voor deze samenwerking / overname is de VSRP/SKRV, aangezien die goed aansluiten bij het forum. We zijn dan ook in gesprek en hebben de intentie uitgesproken om het forum over te dragen aan deze vereniging. Voor de mensen hier zal dit niet tot een verandering leiden, het forum blijft vrij toegankelijk voor iedereen. Over rolverdeling is verder nog niet gesproken anders dan dat alles blijft zoals het was, ik verwacht echter dat er in de toekomst een uitbreiding van het team zal komen, al was het maar omdat ik me geleidelijk wat meer op de achtergrond zal houden.
De komende tijd gaan we met elkaar kijken hoe we de leden van de VSRP/SKVR in het forum kunnen integreren en worden er verdere afspraken gemaakt. Ook zal er een extra logo verschijnen.

Dit wordt vervolgd. Met dank aan Klaas de Jong voor het fungeren als intermediair, hij heeft uiteindelijk dit proces aan het rollen gebracht.

Groeten,
Fred
Antwoord
Goed gedaan en een uitstekende keuze!
Antwoord
Prima idee! Mijn suggestie bij het bestuur van de VSRP/SKVR krijgt dus een vervolg.
Ik ambieer geen actieve rol, maar wens alle betrokkenen veel succes.
Groet, Jaap Spies
Antwoord
Een vervolg op deze stap is dat er meer mensen van dit forum MET een platbodem lid worden bij de VSRP Blush
Met vriendelijke groet,

Frank Renes
Antwoord
Het leeft nog niet echt constateer ik. Misschien moet er eens een stukje in de Loefbijter komen!

Groet, Jaap Spies
Antwoord
Door vakantie en persoonlijke omstandigheden is er een tijdje geen zichtbare voortgang geweest. Er zijn al wel afspraken gemaakt dus er komt een vervolg.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)