This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pop up jachthaven bij sail
Stond net bij ons in de gooi en Eemlander .

Komt een pop up haven voor 400particuliere schepentijdens sail .
Wel handig natuurlijk als je van buiten Amsterdam komt en geen ligplaats hebt.
Wel zijn de kosten stevig heel stevig .

€15,- per meter per dag

Of in de de marina , zijn ook 400 extra plaatsen 

€ 30 ,- per meter voor 9 dagen 

Ik sla het even over en ga elders voor anker ( waaer het gewoon mag )  scheelt voor mij voor 3 dagen €360,- 

Pff snel bespaard
Antwoord
Sail wordt ook actief in een grootse reclamecampagne gepromoot met allerlei artiesten en gebeurtenissen eromheen.  Dus een groot commercieel evenement waar menig ondernemer graag een graantje van meepikt.
Antwoord
(24-07-2015, 8:41)Fred schreef: Sail wordt ook actief in een grootse reclamecampagne gepromoot met allerlei artiesten en gebeurtenissen eromheen.  Dus een groot commercieel evenement waar menig ondernemer graag een graantje van meepikt.

Dat kun je geen graantje meer noemen! Rolleyes

Groet, Jack.
"Elke keer als je aan de kant van de meerderheid staat, is het tijd om stil te staan en na te denken." (Mark Twain)
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Antwoord
(23-07-2015, 19:23)Eveline schreef: Stond net bij ons in de gooi en Eemlander .

Komt een pop up haven voor 400particuliere schepentijdens sail .
Wel handig natuurlijk als je van buiten Amsterdam komt en geen ligplaats hebt.
Wel zijn de kosten stevig heel stevig .

€15,- per meter per dag

Of in de de marina , zijn ook 400 extra plaatsen 

€ 30 ,- per meter voor 9 dagen 

Ik sla het even over en ga elders voor anker ( waaer het gewoon mag )  scheelt voor mij voor 3 dagen €360,- 

Pff snel bespaard

Of de volgende keer inschrijven en met de VSRP mee gaan? Dan kost het weinig en lig je eerste rang Smile
Antwoord
Wij gooien 's avonds lekker de mast plat en gaan op de Nieuwe Meer liggen
Met de kleine kinderen (1 en 3) hebben we daar toch niets te zoeken.
9m Huitema Aphrodite
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)