This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hartog schouwen
Op de website van de Hartog schepenkring is vanaf heden de meest actuele informatie te vinden over het werfje en de diverse door hem gebouwde houten schouwen, grundels etc.

Groeten René

vaar en restauratie blog Bruinvisch

"Believe me, my young friend, there is nothing—absolute nothing—half so much worth doing as simply messing about in boats"

Antwoord
Zit er nu geen helmstok op die schouw? Huh

Groet, Jack.
"Elke keer als je aan de kant van de meerderheid staat, is het tijd om stil te staan en na te denken." (Mark Twain)
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Antwoord
(15-04-2016, 14:39)popeye schreef: Zit er nu geen helmstok op die schouw? Huh

Groet, Jack.

Ik denk dat de dame aan de grootschoot op de helmstok zit.
Groeten René

vaar en restauratie blog Bruinvisch

"Believe me, my young friend, there is nothing—absolute nothing—half so much worth doing as simply messing about in boats"

Antwoord
Nu zie ik het ook
Hij loopt pressies gelijk met de rand van de kuip
Op het roer zie je hem wel zitten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
9m Huitema Aphrodite
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)