Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanscherping regels ivm reclame en enquêtes
Dag forumlid,

De regels met betrekking tot het plaatsen reclame op het forum zijn wat duidelijker gemaakt en er is een regel toegevoegd voor het plaatsen van allerlei enquêtes.

Dit zijn regels die vaak worden overtreden door mensen die zich speciaal voor dat doel registreren op het forum en vervolgens nooit meer iets van zich laten horen.  De toegevoegde waarde van dit soort bijdrages is dermate gering dat ik ze als ongewenst zie. Daarom wil ik voor beide soorten posts vooraf worden geïnformeerd om te kunnen beoordelen of dit ook een positieve bijdrage aan het forum levert. 

Ik wens je een leuke tijd op het forum toe.

Fred
Antwoord
helemaal Top!
Actieve & handige vrijwilligers gezocht: https://www.palingaak.nl/
Antwoord
Helaas was dit een reactie van iemand die een product wilde verkopen dat niks met platbodems te maken had.
Die post is dan ook verwijderd.

Huitema Zeeschouw 9m
Aphrodite Aalsmeer
9m Huitema Aphrodite
Antwoord
De gebruiker is inmiddels gewist.
Antwoord
Inmiddels zijn de regels met betrekking tot enquetes explicieter gemaakt en de regels voor het gebruiken van url shorteners ingevoerd. Enquetes moeten eerst worden afgestemd met het forumteam en url shorteners zijn niet welkom op dit forum. Dus geen goo.gl , bit.ly en andere variaties op dat thema. Veel malware verspreiders en phishing mail verzenders maken gebruik van deze url shorteners.
Antwoord
Confused Mooie plek voor zo'n post Huh

De tweede grondwet naast goed zeemanschap is:
"Memme's wetterwille is silerswet!"

Zeeschouw Jedysa
Antwoord
(11-02-2023, 12:04)Pylk schreef: Confused Mooie plek voor zo'n post Huh

De spam is verwijderd
9m Huitema Aphrodite
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)