This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sponsoring forum
Dag,

Het platbodemforum is tot zover een gratis dienst die door mij wordt aangeboden en betaald. Naast de vele uren die het moderator team er in steekt om de site schoon, up to date en veilig te houden en een oogje in het zeil te houden is er ook de nodige financiële inspanning nodig om de site up and running te houden. Recent werd ik geconfronteerd met een zeer onaangename zaak door de partij die de domeinnamen voor mij regelt (AXC) en dat heeft veel onnodige kosten met zich meegebracht. De recente downtime heeft hier mee te maken. Deze partij zal in de nabije toekomst dan ook buitenspel gezet worden.

Er is wel een mogelijkheid te sponsoren zonder dat er reclame op het forum wordt gemaakt.  Er zijn een aantal partijen waar ik heel tevreden over ben en die ik jullie ook van harte kan aanbevelen.

Mijn hoster is Vimexx,  een partij die mij tot zover een goede en goedkope dienst levert. Al een aantal maanden ben ik content met hetgeen zij leveren.  Er is een programma waarbij je ook mij sponsort indien je besluit zelf ook wat te gaan doen met hosting, domeinnamen, websites e.d.
Gebruik dan deze link:  Vimexx

Ook is er een club die goede en betaalbare scheermesjes en spullen levert: de Shaversclub.  Gewoon slimme online marketing maar wel goede en zeer betaalbare spullen, kan qua kwaliteit zeker concurreren met het G-merk en qua prijs kost het de helft of minder. Onderstaande link levert jezelf en mij 5 euro korting op:

Shaversclub

Dank je voor de support.
Antwoord
Dag Fred,

Dat ligt natuurlijk altijd een beetje bijzonder. Waarom zou een bedrijf sponsoren als er eigenlijk niets tegenover staat. Of liever gezegd, wat krijg ik er voor terug als ik sponsor. Helaas zijn de meeste artikelen van ons gericht op zeegaande schepen en jachten. Maar als ik als importeur van Standard-Horizon marifoons zou willen sponsoren, wordt er wel verwacht dat er wisselgeld tegenover staat.

Apparatuur en spullen van Ocean Signal of True-heading zijn niet of nauwelijks in gebruik in de platbodem wereld. Uberhaupt is er weinig elektronica op platbodems, dat is ook de reden dat ik er al nooit naar informeer.

Ik sponsor dus maar mijn kennis Wink
Communiceren kost soms geld, niet communiceren kost vaak meer.....

- Recht is iets kroms dat verbogen is.....

- Zonder historie geen toekomst......
Antwoord
Dag Wad'n'Wind,

Het forum is niet heel erg kostbaar om in de lucht te houden.  Ik begrijp ook wel dat het voor commerciële partijen niet interessant is om te sponsoren, al zou er ook een banner / advertentie worden getoond.  Daar is het hier allemaal wel wat te klein voor.

De genoemde opties zijn beiden een manier om toch wat terug te doen waarbij beide producten door mij als goed en met een goede prijs / kwaliteit worden beoordeeld.  Dus daarbij snijdt het mes aan twee kanten wat mij betreft.  Maar ze zijn niet echt als commerciële optie bedoeld.  Voor dat laatste is de doelgroep en het forum toch echt te klein en te specifiek.  Je kunt je advertentiebudget dan beter besteden bij het ZF waar de doelgroep een stuk groter is, zowal kwantitatief als kwalitatief.
Antwoord
Voor al die wijsneuzen op ZF? nuh...

Wink

Dit is tenminste een héél beschaafd forum, met alleen maar ontopic draadjes. Smile
Communiceren kost soms geld, niet communiceren kost vaak meer.....

- Recht is iets kroms dat verbogen is.....

- Zonder historie geen toekomst......
Antwoord
Kun je niet gewoon ouderwets met de pet rond?
Antwoord
Het is niet nodig om met de pet rond te gaan.  Er zijn al wel ideeën om met merchandise (petjes, vlaggen, e.d. ) de boer op te gaan.  Dat is altijd nog een optie Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)