This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kunst in natuurgebieden?
http://www.getpetition.com/petitions/sto...-op-striep
Communiceren kost soms geld, niet communiceren kost vaak meer.....

- Recht is iets kroms dat verbogen is.....

- Zonder historie geen toekomst......
Antwoord
Volgens mij heb ik hier een tijd geleden een documentaire over gezien en was de voornaamste drijfveer meer toeristen naar het eiland.  Gedreven door ondernemers die kansen zagen , ook al gaat dat ten koste van de kwetsbare waddennatuur. Tja. Daar vind ik wel wat van ....  vooral ook omdat dit uiteraard door de overheid of daarvan afhankelijke instantie betaald moet gaan worden. Klinkt een beetje, net als zoveel evenementen, sponsoring van het bedrijfsleven op kosten van de belastingbetalende burger.  Dat is de tweede reden waarom dit maar niet moet .
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)