This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kluiverboom voor KdV grundel 6.65
Hallo allen,

Ik ben van plan om een kluiverboom te maken voor de Grundel, van een giek van een motorsailer *lengte 212 cm
Nu ben ik op zoek naar de juiste bevestigingspunten en lijnen/staaldraad om het spul een beetje stabiel te houden.

Weet er iemand hoe eea precies gemonteerd moet worden. Ik heb nu alleen het oog op het voordek en de beugel op de spriet van het schip waar de kluiverboom in moet komen.

Alle info is welkom.

En mocht iemand iets ter overname hebben is dat ook fijn.

Alvast bedankt.

Ruud
Antwoord
Ik heb dit topic even verplaatst naar een ander subforum.  Ik denk dat de vraag hier beter past.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)