This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Van der Meulen
Photo 
ok ik zou graag  mijn nieuwe aanwinst met de groep delen..
We hebben een schouwtje gekocht!!
Eindelijk: een 7,5 meter zeilschouw van van der Meulen. Helemaal in eiken.

We waren al een tijdje op zoek en eerlijk gezegd ging onze voorkeur uit naar een iets kortere, maar deze is wel erg mooi ( vind ik toch).
Het zal heel anders zijn dan ons waarschip 710, die overigens nog verkocht moet worden

De komende maanden zullen we gaan starten met het ( grote) onderhoud. Eerst maar eens de zwaarden en t roer kaalhalen, repareren en een nieuwe dikke jas geven.

Dan maar eens overvaren naar zijn nieuwe thuis. En ja , het is een hij. En hij heet Geert. 

Mocht iemand tips, ervaringen of andere info kwijt willen: ik ben een en al oor!!!

Antwoord
Gefeliciteerd

Huitema Zeeschouw 9m
Aphrodite Aalsmeer
9m Huitema Aphrodite
Antwoord
Met een Van der Meulen schouw zeg je: lokwinske Tongue

Van der Meulen

De tweede grondwet naast goed zeemanschap is:
"Memme's wetterwille is silerswet!"

Zeeschouw Jedysa
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)