Topics: 3
Naar lang zoeken heb ik het ideale gevonden ipad als kaartplotter met externe gps werkt echt super.
Werk met de kaarten app van anwb wat prima werkt ( binnenwateren IJselmeer) daarnaast heb ik een garmin glo 2 gekocht gps met ondersteuning naar apple producten. Andere bluetooth gps werken niet !!
Deze garmin glo 2 werk met gps en het russisch glo waardoor op 3 met nauwkeurig bent. Kost 100€
Deze combinatie en groot helder scherm is top aanrader!!
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Topics: 19
Waarom dan niet voor de iPad met 4G gegaan? Die heeft een ingebouwde GPS, die ook prima werkt als er geen sim-kaart inzit. Is 130 euro meer, dus scheelt 30 euro, maar scheelt weer een los apparaat erbij.
Topics: 3
(05-05-2019, 10:26)doc_nl schreef: Waarom dan niet voor de iPad met 4G gegaan? Die heeft een ingebouwde GPS, die ook prima werkt als er geen sim-kaart inzit. Is 130 euro meer, dus scheelt 30 euro, maar scheelt weer een los apparaat erbij.
Omdat ik deze ipad heb !
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Topics: 19
Helder, dan is de tip voor mensen die nog geen iPad hebben hem aan te schaffen met 4G, verder wel goed om te weten dat dit zo werkt. Je kan ook de locatie via je iPhone delen met je iPad (door gebruik te maken van mobiele hotspot), maar dat werkt niet altijd even soepel is mijn ervaring (en is geen officieel feature dacht ik)
Topics: 44
(05-05-2019, 15:01)doc_nl schreef: Helder, dan is de tip voor mensen die nog geen iPad hebben hem aan te schaffen met 4G, verder wel goed om te weten dat dit zo werkt. Je kan ook de locatie via je iPhone delen met je iPad (door gebruik te maken van mobiele hotspot), maar dat werkt niet altijd even soepel is mijn ervaring (en is geen officieel feature dacht ik)
Stond wel aangegeven bij een update als nieuwe feature
Huitema Zeeschouw 9m